Ångestlördag

Just nu har jag värsta "jag-vill-inte-att-idol-ska-ta-slut-ångesten" plus nervositetskänslor inför morgondagens dansavslutning ! Sen pricken över i:et, Stjärnor på is-finalen är ikväll.. Asså jag vet inte varför jag alltid får sån här jäkla ångest när teve-program som man engagerat sej i tar slut.. Helt onödigt egentligen, fast samtidigt inget som jag bestämmer över själv.. Och jag vet inte heller varför den här säsongens Idol har påverkat mej så, brukar inte bry mej så mycket men nu.. Det spelar lixom ingen roll att folk säger "dom kommer släppa skivor" och sånt för det är lixom inte samma sak.. Jag älskade Darin i Idol men nu är det absolut inte samma sak, lyssnar inte ens på honom nu ! Det är i Idol man vill se dom för det blir sällan lika bra när dom ska klara sej på egen hand ! Jag avskyr ångest btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0