Dansavslutning

Det är vad dagen har bestått av, massa massa dans ! :) Så himla kul ! Nu känner jag bara att jag ALDRIG vill tillbaka till verkligheten.. Kan tänka mej att ha sånna här dagar jämt ! Skulle vara underbart att hålla på med dansuppvisningar och sånt ! <3 Men åter till dagen, som började med dans redan 11.20 och höll på till ungefär 20.30 ! Är riktigt nöjd med mina nummer faktiskt ! Kommer väl lite bilder här (eller bdb) om ett tag ! ;) Imorn (och lite redan nu) kommer man känna sej helt tom, man har varit nervös, glad, man har förberett och ordnat och så är det bara över på några sekunder känns det som.. Kan ju försöka glädja mej åt att det var kul och gick bra men den där tomhetskänslan smyger sej på ofrivilligt..

Men jag ääälskar att dansa, det vill jag lova ! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag är ledsen att det slutar så tvärt men du var bäst iaf!!!! så jädra snygg och sexig när du dansar stumpan <3

2008-12-08 @ 00:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0