Glasögonormar och tjockisar

För några månader när jag gick på stan var det nån unge (eller tonåring eller vuxen) som stog inne i ett parkeringshus där jag gick förbi, så sa han/hon/den nånting med glasögonorm till mej och jag brydde mej ju så mycket och tog verkligen åt mej (eller inte).. Men om det hade varit jag för några år sedan eller nån annan osäker person med självförtroendet nere vid fotknölarna ? Den personen kanske hade brytt sej..Det är så sjukt idiotiskt att hacka på nån som har ett synfel eller på nån som är överviktig eller på nån som stammar eller vad det nu kan vara.. Lixom, varför hacka på nån som har en sjukdom eller nått annat som inte går att ändra på ? Faan, det är väl idioterna man ska hacka på ? Människor som behandlar sina kompiar som skit, oärliga människor, barnmisshandlare, våldtäktsmän ? Det är väl dom som gör världen till en sämre plats ? Det är väl dom som borde straffas och inte nån jäkel som råkade födas med ett synfel eller den som tycker om godis och snacka liite för mycket ? En sån liten kommentar som "glasögonorm" kan förstöra en människas liv, tänk på det innan du fäller en onödigt kommentar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0