Hör och hänpa

Idag var jag, Gabrielle Maria Fredrika Henriksson, mer sugen på att läsa min nya bok än på godis ! :) Jag satt där med choklad framför mej och tänkte att jag har ju klarat mej hela dagen förut så varför käka nu ? Så kom jag att tänka på min bok och satte mej hellre med den än fuskade mej godisätandet ! ;) Bra gjort, så nu måste jag alltid ha en bra bok tillhands för att kunna övervinna mitt godisätande ! Nej men ärligt talat så är jag inne i en sån där svacka för tillfället.. Allt känns tråkigt, känner ingen motivation till nått, har värsta matledan osv osv, så jag har haft svårt att stå emot begäret ett tag men nu får det allt bli ändring innan det blir ändringar på vågen ! ;)

Imorn ska vi till Marieberg en sväng, se om det finns nått kvar efter mellandagsrean ! ;) Sen kommer det några hit för att fira ett 0% alkoholhaltig nyår, precis som det ska vara och som det för min del alltid kommer vara !

Nej, nu måste jag åter gå till min bok innan chokladsuget knäcker mej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0