Lyx på hög nivå

Måste säga att bärbar dator utan en enda sladd (förutom batterisladd ibland) är jäkligt lyxigt ! Kan sitta här i min säng helt bekvämt och klicka runt ! ;) Dagen började med en föreläsning eller vad man ska kalla det, på KFG om jobbansökan ! Fick faktiskt en massa bra tips så nu jäklar ska här skrivas anökningar ! ;) Men karln som snackade är en otroligt dålig föreläsare, inget illa ment men han är bara otroligt tråkig att lyssna på så jag kunde nästan inte sitta still utan att somna :S Kanske berodde på den sena läggningstiden oxå (A)

Det bästa med att gå på KFG (förutom lite pengar varje månad) är att sitta på tåget dit och hem varje dag, bara sitta där å drömma sej bort med bra musik i öronen ! <3 Eller jag kanske tar tillbaka det där med bra musik, har haft samma rätt länge nu så jag börjar tröttna på vissa, vet nästan jämt exakt vilken låt som kommer efter ! ;)

Neej om man skulle ta tag i dagen kanske, kan inte sitta här å slösa bort mer av mitt redan bortslösade liv !
btw, idolerna 2008 är äckligt bra ! Vissa iaf ! ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aah iaf Robin E ;D

2008-12-10 @ 00:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0