Motivationsbrist

Idag var en sån där dag då man bara känner sej totalt utan värde.. Jag vet inte varför, har bara känt mej totalt omotiverad till.. jaa, livet.. Den "underbara" dag till ära försökte jag göra om min kära blogg men det misslyckades, kanske ska ta och ge det ett nytt försök nu ? Får se, annars får den väl se ut som den gör.. Typ ingen som läser ändå ! Men hej å hå vad det sprudlar av positiv energi här då.. Snart kommer i alla fall sötnosen nummer ett hem och då är det begärt mat på bordet så jag får väl släpa mej ut till köket och värma den då !


Måste bara berätta om våran knäppa lilla kattunge, jag har konstaterat att hon är en blandning mellan surikat, apa och katt ! ;) Men i alla fall, hon är en sån som gärna ligger och soffer/kollar runt på ens axlar så när jag satt vid datorn kröp hon upp där.. Så helt plötsligt kryper hon upp och står mitt på huvet på mej, med alla fyra tassarna ! Måste ha sett jäkligt kul ut ! ;) Det är så kul med djuren, för nu när jag är hemma så mycket blir dom nästan som mina barn, man pratar med dom, matar dom, gosar med dom ! Bra träning inför livet som hemmafru ! :P


       
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0