Shopping @ Marieberg

Idag har hela familjen Henriksson varit på Marieberg och julhandlat det sista ! Asså så många gånger som jag varit på Marieberg den senaste månaden, så många gånger har jag nog inte varit där i hela mitt liv ! Vette faan varför det har blivit så mycket nu, jag älskar ju dock att shoppa så inte mej emot ! ;) I alla fall så handlades det sista idag så på måndag firas mammas födelsedag och så julafton i Finnerödja på onsdag ! Har faktiskt sett fram emot julen otroligt mycket iår, hoppas att den uppfyller förväntningarna bara !

Sen är jag inne i en sån där period fylld av moderskänslor ! Har kollat en massa på Unga Mödrar på kanal 5 och det är faan farligt.. Blir sååå jäkla sugen på att skaffa barn så herregud ! Har alltid drömt om att bli mamma som riktigt ung men ju längre tiden går ju svårare blir det att uppfylla min dröm :S Anser mej dock fortfarande ganska ung meeen.. Man är ju två om det hela så jag kan ju inte bestämma själv plus att 50% av oss två är ganska emot det här med att skaffa barn innan man har jobb och sånt.. Så även denna dröm lär väl krossas !

Kom på att jag inte la ut nån bild på tredje advent så jag gör det nu istället ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0