All thoose questions

Jag hittade några gamla So you think you can dance-avsnitt på ett band förut som jag kollade på och shit vad dom är duktiga ! Speciellt Travis som blev tvåa i andra säsongen, han är sjukt duktig ! Så kom jag att tänka på idioter som kallar dansande killar för bögar (nu vet ju inte jag om Travis är bög eller inte, det kanske han är?) och fjollar, det enda jag skulle vilja säga till dom är; KOLLA VAD DOM KAN GÖRA MED KROPPEN !! Det går faan inte att jämföra med "tuffa fotbollskillar", vad kan dom ? Sparka på en boll ? Krävs inte så mycket hjärna och korrdination där inte.. Det är väl klart att det krävs mer om man är fotbollsproffs än om man bara hobbyspelar men det krävs ÄNNU mer av dansare ! Så i mina ögon är nog dansande killar nååågot tuffare än fotbollskillar !

Sen satt jag och läste Metro på tåget hem förut och hittade en insändare, eller det var ett svar på en tidigare insändare:
"Jonas, du sätter fingret på en av vår tids största folksjukdom: Dåligt självförtroende!
Det finns många fullt friska människor som lever som om de vore förlamade
och stumma på grund av sitt dåliga självförtroende. 
"
Det är precis så det är ! Man är ju lixom handikappad och man blir otroligt begränsad..
Hur gör man för att slippa den där oron för att man kanske kommer hamna i en situation man inte kan hantera ?
Och hur lär man sej hantera situationer man själv tycker/tror att man inte kan hantera ?


all thoose questions
vem vet svaret ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0