Dagen Onsdag

Idag har familjen Henriksson varit inne i Örebro och storhandlat och då menar jag verkligen STORhandlat ! Först gick vi runt på Marieberg en stund för jag skulle ha lite smått och gott, hittade och köpte kanske lite mer smått och gott än vad jag hade tänkt mej ! Tänker inte skriva eller lägga ut några bilder ifall min lilla pojke går in här och snokar, han får allt vänta och se vad som inhandlats tills han kommer hem ! ;) Sen åkte vi till Skopunkten och jag kan säga att därifrån kom vi oxå med mycket mer än vad vi kom dit med ! ;) Och slutligen gick vi in på Willys och gick mellan alla hyllor och handlade ön verkligen överfull vagn som resulterade i 11 papperskassar ! Det vart en del och jag tror ärligt att bilen gick segare hem än dit  ! :P När vi kom hem tittade jag på mina efterlängtade program på Bonde söker fru och Oskyldigt dömd, längtar redan till nästa onsdag faktiskt ! ;) Sen måste jag få skryta lite och berätta att jag sökt 2 jobb personligen idag ! Gick till posten och frågade och så lämnade jag in en ansökan på Coop vid Marieberg, så håll alla tummar ni har för min skull nu ! :)

Måste tillägga en lite rolig sak, igår kollade jag på SOS familj på trean som handlade om 2 tjejer som behövde hjälp med sina 2 barn ! När programmet hade gått en stund filmade dom ett slott och jag tänkte att det där måste ju vara Örebro slott, vilket det oxå var, och det vad la lite fränt men det som var ännu fränare var att idag på Marieberg så såg vi just dom 2 tjejerna sitta å fika ! Lite kul tyckte jag ! Sen fick vi ju uppleva ett annat kärt återseende ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0