Första Advent



Dagen har varit riktigt bra måste jag säga ! Hade extraträning med dansen vid 12, upptäckte att det är riktigt härligt att träna relativt tidigt på dagen ! Sen vart det träning som vanligt vid fyra ! Det känns i kroppen nu måste jag säga, värk lite här och var.. Jag, mina systrar och min älskade Jonas hade lite blandat första advents-firande förut, köpte lite gott fika och hade allmänt mysigt ! Fast när vi kom till Konsum upptäckte vi att dom bjöd på fika och julmat så vi hade inte behövt köpa något utan vi kunde gått dit och snyltat ! ;)

Helgen förövrigt har sett ut som vanligt, Idol, reklamutdelning, Stjärnor på is, som förövrigt är slut om en vecka :( Vad faan ska man ta sej till på lördagkvällar då då ? Har iofs Beck och Wallander (på söndagar) att se fram emot men ändå.. Det är rätt sjukt hur man hänger upp sitt liv på teveprogram :S Nu blir det nog att lägga sej å sova, har en härlig dag ett se fram emot.. Eller inte.. Ska på "presentations och telefonträning" på KFG imorn, för er som känner mej så behöver jag inte ens förklara varför det inte lockar mej.. Kanske "ska till tandläkarn" eller "har ett läkarbesök" just imorn, vem vet ?

Jag älskar min snutt, som förövrigt heter Andreas i andranamn och firar namnsdag idag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0