Första dagen

Första dagen avklarad på KFG och det räcker, jag vill inte gå dit mer.. Jag hatar att ha ett "måste" varje dag, jag klarar inte av det ! Att varje morgon känna "idag är jag väl ändå sjuk?", asså inte en påhittad känsla utan att det varje dag känns som att man är sjuk och har rätt till att vara hemma.. Ibland känns det som en lättnad när man verkligen är sjuk.. Är det nått fel på mej ?

Jag tror faan att jag ska bryta min inget-godis-eller-sött-överhuvudtaget-på-veckorna-regel och trösta mej med massa chokladpudding och kolla på Idol (eller Hem till gården?) och för en kort stund glömma att det bara är 6 månader minus 1 dag kvar tills jag är fri...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0