Kors i taket

Hade ett möte på socialen förut idag och hör å häpna, jag har fått pengar för hela november ! Hela 2542 kronor ! Kändes gött å äntligen få lite pengar ! Iofs går allt till mamma, får kanske 500 om jag har tur.. Det är ju trots allt tack vare mej pengarna finns ! ;) Sen fick jag en rekvisition från dom så att räkningen för pendlarkortet skickas till dom, så då slipper jag lägga ut det nu oxå, det hade jag faan inte haft råd med ! Jaa, ibland blir man allt glatt överraskad ! Fast oftast inte.. Oftas får man bara bli besviken, besviken på hur folk är, hur folk tänker och beter sej, hur vissa system och regler fungerar.. Usch, den här dagen gick från ganska positiva tankebanor till depp och allmänt nere-tankar.. Det är sjukt hur snabbt ens självförtroende och humör kan ändras, vissa dagar kan jag känna mej jättestark och jätteglad medans andra dar vill jag knappt gå utanför dörren för att jag känner mej så jäkla dålig och nere.. Imorn hoppas jag på en sån där självförtroenderik dag eftersom jag ska gå och söka jobb på posten ! Fingers crossed !

Kommentarer
Postat av: Boobi

Jag är glad för din skull älskling <3 hoppas det går bra imorgon, love you love you love you honey <3<3<3!!!

2008-11-17 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0