Tröstätning till hundra

Nu sprang Jonas å köpte chokladpudding så ska vi vräka i oss som tröst för att mitt liv går under den 24 november..  Så jag ska gå och poppa lite grönsaker så blir det lite nyttigt oxå ! ;) NEEJ, ingen glad smajlie, jag är asförbannad och har just fått min dödsdom ;(;(;(;( Ska faan i mej fetleta jobb till veckan, jag vill tjäna pengar nu och inte bara få några enstaka kronor för en heltidsaktivitet.. Screw the fucking system ! Jag hatar allt som har med arbetsförmedlingen och socialen att göra, det är ju bara skit.. Finns det ingen motståndsrörelse ? Typ "anti-arbetsförmedlingen-och-socialen" ? Pax för att vara medlem, kan till och med tänka mej att vara ledare..

Kommentarer
Postat av: Jonas

Oh! jag vill oxå va med i den rörelsen babe :)

2008-11-17 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0