Addictions

Det spelar ingen roll hur mycket jag intalar mej själv att jag inte ska kolla på Idol och att jag inte ska bli fast, jag är och förblir Idol-beroende ! Det går lixom inte att slita sej, det har ju blivit en hösttradition och traditioner kan man ju inte sluta med, jag menar vem skulle kunna tänka sej att sluta med julafton ? Eller vem skulle komma med den dumma idén att sluta med Krampen på Karro ? Kort sagt, DET GÅR INTE ! Fast det kommer aldrig kännas som det gjorde under första säsongen, första säsongen man ser av något är och förblir the one lixom ! Sen kan ju ingen ta platsen som programledare i Idol efter David och Peter, hur mycket dom än försöker så kommer dom aldrig lyckas ! Dom två tillsammans är som banan med nutella, perfect match ! ;)

Imorn börjar ännu en sån där Idol-liknande sak, Stjärnor på is, istället för Let's Dance (vilket jag tycker är lite tråkigt) men det kommer antagligen också vara sådär beroendeframkallande ! Det blir säkert bra, älskar både dans och konståkning så dans på is borde ju också bli en sån där perfect match ! ;)


Från Becker och Becker (Fredag hela veckans svar på Svensson, Svensson);

- Pappa, min cykel har blivit stulen..
- Vad synd, då får du börja använda fötterna då !
- Men jag vill ha min cykel..
- Jaa, det var det visst nån mer som ville !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0