Darin Zanyar

Jag läste nyss en blogg om Darin och hur han har blivit. Håller inte koll på honom nuförtiden men tydligen så är han värsta festprissen nuförtiden.. Jag säger som tjejen skrev i sin blogg att det man gillade med honom var ju att han var sej själv, den blyga, oskuldsfulla killen som inte drack + (självklart) att han sjunger äckligt bra ! Men hans image var ju sån och utan den är det ju som nån helt annan ! Satte mej och lyssnade på hans Idoltid, alla låtar.. Jag får en sån jäkla speciell känsla som inte går att beskrivas men jag kan säga så mycket som att Idol kommer aldrig bli som IDOL 2004, så jäkla speciellt ! Det vart lixom inte bara fredagsunderhållning utan det vart mitt liv då och när säsongen var slut kände jag mej helt tom ! Och JA, jag var verkligen kär i honom på den tiden, helt galet ! Hans leende känns fortfarande nästan ända in i hjärtat om jag ska vara ärlig ! ;)
Asså Idol-deltagarna blir sällan lika bra utanför Idol, det är enligt mej bara Danny (kanske hela EMD) och Måns som har lyckats och som är lika bra nu som då om inte till och med bättre ! Det är lite tråkigt !

Neej, ge tillbaka den gamla Darin och Idol 2004-känslan !


Kommentarer
Postat av: Jonas

NEJ! bort med det leendet föralltid! det är ju mitt leende som ska va i ditt hjärta! :) <3

2008-10-23 @ 00:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0