Snart

Snart fyller jag år, 2.32 för att vara exakt ! Och som vanligt är man sådär barnsligt pirrig inför sin födelsedag !  ;) Jag hoppas att dagen kan bli så mysig och bra som jag hoppas på även om folk inte är hemma och vissa funderar på att inte komma hem alls ! I våran familj har vi som tradition att den som fyller år väljer middagsmat på sin dag men jag har ingen aning än, blir ju jag som får laga maten så det blir väl nått enkelt ! Mamma har i alla fall lovat att bjuda mej på badet här borta så Marri och jag ska gå bort imorn på dan, så ser inte min födelsedag exakt ut som alla andra dagar har gjort det senaste halvåret för mej, tråkiga och ensamma ! Uppdateringar kommer under dagen när jag sovit en stund ! :)

Nitton låter väl som en tråkig ålder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0