Tisdag

Förut gick Jonas och jag å snackade om hur jorden blev till ! Det är otroligt intressant att på nått sätt har jorden och allt på den blivit till men ingen vet och ingen kommer nånson att få veta HUR det kom till ! Och tänk att universum inte har nått slut, det bara fortsätter i all evighet.. På nått sätt för jag svindel när jag tänker på det.. Samma sak med döden, tar allt bara slut ? Om jag dör, kommer jag aldrig mer någonsin göra nånting ? Bara ligga där ? Det finns så mycket man undrar men aldrig kommer få veta ! Det ger mej också svindel.. Kom på för ett tag sen att jag är livrädd för döden.. Vad är det att vara rädd för om allt bara tar slut ?

Annars har dagen bestått av motion, motion och lite mera motion ! Tog en morgonpromenad med Nova, en inlinestur och en lååång promenad när Isabelle kom hem från jobbet ! Funderar på lite styrketräning sen ! Övningskörde en tur med pappa förut också, gick riktigt bra trots att jag inte kört på år och dar (känns det som) ! Börjar ärligt fundera på om jag nånsin kommer få det där jäkla körkortet, ser rätt mörkt ut på pengafronten..

Man blir kanske inte lyckligare av pengar men det underlättar i alla fall nått enormt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0