Tisdag

Jag trodde att jag skulle orka ta tag i saker men idag har det bara inte gått.. När man dessutom får ett brev från  Arbetsförmedlingen där det står att man är inbokad på ett möte som pågår i 5 timmar, 5 jävla timmar på  Arbetsförmedlingen när nån seg gubbe står å snackar om sånt man antagligen redan vet, då är det inte lätt att vara  positiv ! Just nu vill jag bara ha ett jobb av den anledningen att jag slipper Af och socialen och all sån skit.. 

Satt och lyssnade på inspelningar från Marris mobil förut, då bubblade en massa minnen upp.. Av sånt man saknar,  sånt som ger en ångest.. Det finns så himla mycket som jag bara vill ha tillbaka, mitt liv bland annat för just nu känns det  inte som att jag har nått.. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg, alla somrar som varit.. Så tänker jag på hur den här  sommaren blev, typ sämsta ever och det gör så jävla ont att allt det som var då, det är bara borta, helt jävla borta.. 

Kommer jag gå runt å sakna det livet ut ? 
Jag vet faktiskt inte .



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0