Lördag

För att utveckla mitt inlägg från igår, det är inte bara det att Danny är typ den snyggaste som gått på denna jord och att M:et i EMD också ligger nånstans i topp på den listan, utan dom sjunger faktiskt otroligt bra, så bra att dom är bättre live än på skiva ! Så det är faktiskt inte så mycket fjortishysteri över mej egentligen ! ;)
 
För övrigt har dagen varit skapligt seg.. Har varit ensam och lite småsjuk hela dagen så jag låg och kollade på säsong 1 av A shot at love with Tila Tequila ! Dom hade warm up på Mtv inför premiären av säsong 2 som är nu på måndag ! Jag säger bara ofta man gör en säsong 2 av ett sånt program, MED SAMMA MÄNNISKA ! Verkar kanske lite desperat ! Sen lagade jag mej i alla fall lite mat och sen blev det godis framför Stjärnor på is ! Jag tippar att Marcus Fagervall vinner ! :)

Har från och till under dagen fått en sån där underbar känsla som säger att allt kommer bli bra, ett lyckorus kanske man kan kalla det ! Nån som vet hur man stannar kvar i den där känslan eller till och med hur man lever i den ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0