Utveckling

Sitter å knarkar So you think you can dance säsong 2 (the one and only) och man ser verkligen hur det har utvecklats, både koreografierna och dansarna ! Jag tror inte att dom koreografierna skulle räcka i SYTYCD 2009, det tror jag faktiskt inte.. Jag ääälskar säsong 2 och dansarna är asbra men det märks att det är några år sen !

Jag undrar, varför är det alltid så att första säsongen man ser av en serie är the one and only ? Det kanske inte är så för alla men det är verkligen så för mej, jag kan nästan inte kolla i början av nya säsongen (Idol, SYTYCD osv) för det känns inte som vanligt ! Det kanske är mej det är fel på, jaa så säger vi ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0