Lördag - kväll

Då har man blivit av med karln sin en stund då ! ;) Nej men ärligt talat så är det ganska skönt att komma bort från varann en stund, vi går ju här hemma och trampar JÄMT båda två, tillslut går vi varann bara på nerverna.. Men han får inte vara borta allt för länge, saknar honom rätt snabbt ! <3 ;)

När mamma kom hem förut så orkade ingen av oss laga mat så vi drog till Donkan, vilket jag inte blev speciellt ledsen för ! ;) Sen underhöll vi oss med att åka runt på gatorna i Hallsberg, uttråkad blir man av att bara sitta hemma så till och med Hallsbergs tomma gator roar ! ;)

Måste berätta en kul grej, satt å hängde vid teven förut och så råkade jag slå över på nån konstig lokalkanal som visar typ reklam och skit från Hallsberg, Kumla, Örebro osv.. I alla fall så var det Christoffer Hiding och Ewelina Sewerin som satt och sjöng, så upptäckte jag att det var från Hallsbergsmässan när dom var här så jag satt och kollade på det där en stund så plötsligt är jag och mamma i värsta närbilden :O Tur att mitt hår var till sin fördel och kanske ännu mer tur att det var på en lokalkanal som antagligen ingen tittar på ! ;)

Jag tittar egentligen på Beck men jag var tvungen att smyga ifrån och blogga så att Jonas får sin teori om att jag kommer bli bloggberoende bevisad ! ;) Han känner mej allt för väl ! Puss bejbi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0