090413

Jag får väl erkänna att min kära blogg inte används så flitigt som den kanske borde men ibland så känner man bara att ens liv är helt ointressant och totalt bortkastat att ens skriva ner kortare delar ur, och ibland så är man bortrest och anser att det är viktigtare att spendera tiden med dom man är hos än sittandes vid en dator ! För tillfället handlar min oflitighet om det sista, har nämligen varit i Finnerödja över påsk och vädert har varit alldeles för fint för att kastas bort ! Men nu är vi hemma, tillbaka till gamla vanor, tråkiga stunder och jobbiga dagar, back to reality.. Vi bestämde i Finnerödja att vi säger upp oss från livet, vi stannar i Finnerödja med det underbara vädret och stänger av allt vad "livet" heter, vi bara är helt enkelt ! Om det ändå gick.. Fy faan va underbart ! Ingen vore lyckligare än jag, eller jo kanske Isabelle ! ;) Nej men när man har haft det sådär supertrevligt och bara skrattat en massa så är vardagen som bortblåst, så får man feta ångesten när man inser att vardagen finns kvar, väntar precis runt hörnet.. Så härmed säger jag, Gabrielle Maria Fredrika Henriksson upp mej från livet, lägenheten, KFG, Arbetsförmedlingen, jobbsökning, matlagning, städning, bråk och tråkigheter och finns bara tillgänglig för sommar, sol, skratt, godis, ledighet, sovmornar och frihet ! Punkt slut !


Kommentarer
Postat av: Besi

JAG SKULLE VA GLADAST I HELA VÄRLDEN !!!!! :D:D:D:D

2009-04-14 @ 00:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0