090419

Asså jag säger bara, Bert Karlsson.. Varför sitter han i juryn i Talang ? Han dissar ju alla som inte är små, söta flickor som står och sjunger.. Det är nästan inget annat som duger åt den karln ! Ska man sitta i en jury kan man ju inte helt gå efter sin egna smak utan man måste ju se med objektiva ögon och inte bara dissa alla..

Sen måste jag säga, gud vad jag älskar bra musik ! Det är väl det bästa som finns ? Att sätta sej på tåget eller gå en promenad och lyssna på massa helt underbar musik ! Det är som jag brukar säga rena terapin ! Och fy rumpstjärt vad jag är avundsjuk på alla människor som verkligen kan sjunga ! Det är en av mina högsta drömmar asså..

Förövrigt så har jag inte plockat nån skit efter Nova idag och matlagningen stog mamma för så på den fronten finns inget att berätta ! ;)

Kommentarer
Postat av: Besi

Jomen hur gick d i Hem t grisen då ?? :O d skrev du inget om :P

2009-04-20 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0