090426

För det första så är det min och Jonas 40-månaders dag idag ! Och för det andra så firade vi Jonas 21:a födelsedag idag men egentligen så är den inte förrän imorrn ! Men i alla fall så kalasade vi på smörgåstårta (gjord av mej, mest) och äppelkaka med vaniljsås ! Angående Jonas födelsedag så tycker jag att det är skamligt att vissa har mage att bete som som dom gör.. Helt sjukt ! 

I alla fall imorn bitti ska jag och Besi gå in och sjunga för Jonas och sen ska vi in till Marieberg en sväng för han ska kolla efter en mobil ! Sen på kvällen ska jag och Jonas på bio, Marley och jag ! Blir nog trevligt !  På torsdag är det ju Valborg och Finnerödja som gäller så den här veckan finns det ju lite att se fram emot ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0