090807, 22.48

Idag har jag haft fullt upp precis hela dagen men när jag tänker efter så har jag ingen aning om vad jag gjort hela tiden, vet bara att jag har stressat runt, svettats och varit allmänt hysterisk! Ialla fall så kom Besi och hämtade mej vid sex, så åkte vi in till stan och hämtade Marri! Måns Zelmerlöw uppträdde juh i Stadsparken ikväll så vi skulle dit och lyssna lite! Ångrade mej som faan att jag inte köpt biljett men vi hörde ju bra och om vi klättrade upp och ställde oss på en soptunna så såg vi faktiskt Måns, dock i en väldigt liten storlek! ;) 

När vi strosade runt där i staden så tänkte jag att såhär skulle det vara jämt! Soliga, varma och underbara sommarkvällar (och dagar såklart), människor i rörelse, musik, skratt, prat, den där speciella lukten av cigarettrök, öl och sommar! Det händer inte ofta men där och då kände jag ren lycka! :)


Måns är faktiskt där nånstans, jag lovar! ;)



Nästan alla lägger ut bilder på dagens outfit och jag vill inte vara sämre
så här kommer en halvdålig bild på kvällens outfit!


Kommentarer
Postat av: mary

hihi snygg outfit

2009-08-08 @ 02:04:28
URL: http://maaryre.blogg.se/
Postat av: TOBBE

fin outfit

2009-08-08 @ 02:22:23
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: SANNAH

du har ju fixat nuuu:D



så fort jag köpt ett par nya strumpbyxor ska jag göra ett inlägg XD

2009-08-08 @ 11:28:44
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0