090813, 15.56

Idag är jag ensam hemma hela dagen och då hade jag planerat att sitta och mysa framför teven mer eller mindre hela dagen, vad händer då? Jo, det åskar hela förmiddagen.. Är faktiskt inte säker på om det slutat än men jag chansade och satte igång datorn en snabbis! Och inte kändes det så lämpligt att gå ut och gå i åska och spöregn heller så den här dagen har som så många andra bara passerat till ingen nytta.

Det är så det känns. Som att dom flesta av dagar bara passerar utan någon som helst nytta. Jag har ingen ork eller energi, jag vill helst bara ligga här hemma och vara ifred. Nästan alla människor vill ju ha jobb men jag, jag får panik av bara tanken på att behöva jobba dag ut och dag in och det känns som att jag inte skulle klara det. Och nu snackar vi inte lathet här för jag är absolut inte lat. Jag vill ha viljan att skaffa jobb men jag har den inte, den finns bara inte. För mej skulle ett jobb bara vara fruktansvärt plågsamt, både psykiskt och fysiskt.

Ibland önskar jag att det verkligen vore något fel på mej, så att jag i alla fall kunde få en förklaring till varför jag känner så.
Är det inte tragiskt, jag är snart 20 år ung och min högsta önskan är att få bli sjukskriven?


Kommentarer
Postat av: B

Välkommen i klubben ! Har juh velat bli sjukpensionär i flera år :P

2009-08-13 @ 17:18:00
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; visst är den? :D



Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Det hade varit jättesnällt! :)

2009-08-13 @ 19:02:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0