090815, 12.37

I går, eller snarare i natt hade jag ett långt, givande och djupt samtal med min mamma. Jag hade glömt hur skönt det är att faktiskt prata om och dela saker med någon annan. Oftast så håller jag saker inom mej och låter det istället komma ut i form av ilska eller så går jag och tänker och lixom diskuterar med mej själv. Men ibland så måste allt det där få komma ut, man måste få höra från någon att den förstår för att man själv ska inse att man faktiskt inte är helt korkad och helt fel ute i sitt sätt att tycka. Jag känner så väldigt ofta, att det är jag som tycker dumt, att det är mej det är fel på. Så att få höra från någon annan "jag förstår precis hur du känner", det lättar tyngden på mina axlar något enormt. 

Jag älskar dej mamma ! ♥ 

Kommentarer
Postat av: M I M I

sv: ååhh tack så mycket! vad glad jag blir :D

ha det fint, kram :)

2009-08-15 @ 13:50:50
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :) allt bra? :)♥

2009-08-16 @ 12:42:10
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0