090828, 18.13

Tro det eller ej men idag, tre dagar efter min operation ska jag och några fler iväg och se Dead by April i Eskilstuna! Jag orkar egentligen inte, vill helst av allt bara ligga här hemma i soffan (vilket jag antagligen borde också) men jag vill verkligen iväg också! Det har varit bestämt typ sen jag såg dom i Sommarkrysset så det skulle känna jävligt surt om det inte blir av.. Så nu ska vi i alla fall iväg så får vi se hur länge jag orkar stå, annars får jag väl titta en stund och sen sätta mej i bilen! För det är ju just det där med att ha sett dom live och inte bara sett dom live från filmkameran.. Det får bli som det blir! Nu måste jag i alla fall lägga mej i soffan igen och vila ryggen inför kvällens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0