090830, 20.37

Idag började dansen och nej, jag var inte med och dansade! ;) Nej, jag fick sitta bredvid och kolla på och känna hur längtan efter att dansa bara växte mer och mer.. Våra drömmar uppfylldes, vi kommer att dansa till Michael Jackson's Smooth criminal! Kan det bli bättre? Den låten är ju helt grym! Sen skulle vi också få dansa till en låt ur filmen Gladiator som lät riktigt bra också! Så jag är liite sur över att jag inte får dansa på minst fyra veckor.. Men det är ju inte så mycket att göra åt! Imorgon ska jag försöka hitta orken att lägga in lite bilder som har tagits under veckan som gått, mina ryggmuskler mår fortfarande som att dom gjort alldeles för många rygglyft så jag orkar inte sitta upp så länge.. Men som sagt, imorgon om ryggen tillåter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0