090806, 23.05

Nu tänkte jag köra en sån där "sju saker du inte visste om mej" för det är säkert mycket folk inte vet om mej så det känns passande! Sen kanske bloggtorkan har ett finger med i spelet! ;) Enjoy!

1. Jag brukar diskutera bråken/problemen i the Hills med mej själv, som att jag själv var inblandad. Jag vet inte varför, det bara blir så.. Om jag nyss sett ett avsnitt så kan jag stå och tänka för mej själv "varför sa hon inte så?" eller "hur faan tänker han?" och typ föra en lång konversation med mej själv, i huvet!

2. När jag började skolan var jag så pass mycket smartare/duktigare än resten av klassen att jag fick vara lite hjälplärare, eftersom jag själv ofta var klar med mina uppgifter före alla.  

3. Jag sover ALLTID med öronproppar eftersom min pojkvän andas så jäävla tungt när han sover så skulle jag inte ha det skulle jag varje natt ligga där sömnlös och asirriterad..

4. När jag var kanske 12 år plockade jag jordgubbar hos en gubbe. Han och hans fru trodde hela sommaren att jag var en kille och hette Gabriel. Jag vågade inte säga något så när vi slutat för sommaren fick mamma berätta för dom att jag faktiskt var en tjej och då skämdes dom jättemycket och undrade varför jag inte hade sagt något!

5. Jag hatar att se filmer som jag aldrig sett innan. Sen kan jag tycka att filmen är skitbra men just innan så hatar jag att ens få frågan om att se en ny film.

6. Jag har emetofobi. För dom som inte vet så innebär det rädsla för att spy och jag är verkligen livrädd! Jag går helst inte ut alls under den värsta magsjukeperioden. När min pojkvän låg hemma och var magsjuk var jag själv så sjukt rädd att jag inte orkade gå till skolan på tre dagar. Blev dock inte sjuk, fick feber pga den psykiska stressen istället.

7. Jag har en så lång tunga att jag kan slicka mej själv på näsan.

Finns säkert fler mycket intressanta fakta om mej men det här får räcka så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

håller med lite, de gammla filmerna känns mer äkta på något sätt x)

2009-08-07 @ 12:38:15
URL: http://isaabolls.blogg.se/
Postat av: Besibutt

hahah roligt ;P

2009-08-08 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0