091212, 01.11

Grattis Erik till Idol-vinsten! :) Och framförallt TACK GODE GUD att vinnarlåten inte var riktigt sådär Westlife-powerballad-allaidolvinnarlåtarlåterexaktlikadant i år, utan faktiskt lät ganska bra. Jag blir bara så fruktansvärt avundsjuk så att det nästan gör ont, när jag hör människor som verkligen kan sjunga. Jag önskar så sjukt mycket att jag vore en av dom. Men det är väl bara att inse att man inte kan få allt precis som man vill här i livet. Vem vet, jag kanske om några år upptäcker att min stora passion och mitt kall i livet egentligen är stickning, svampplockning eller avloppsrensning. Yippie.

Kommentarer
Postat av: vesna

ja verkligen :)

2009-12-12 @ 11:06:19
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0