090225

Idag har jag, Isabelle och Jonas varit inne på Marieberg och shoppat loss lite ! Jonas, tro det eller ej, var storhandlaren ! ;) Han är ju såndär att när han får en ide på hjärnan så försvinner inte den förrän den är fulländad och i det här fallet handlade det om en bärbar dator som han numera är en stolt ägare av ! Så ni kan ju gissa hur hans eftermiddag har spenderats ! ;) I alla fall så var jag som är värsta bokätaren tvungen att gå in på Bokia och kolla in bokrean, hittade två böcker som dock inte hörde till rean men som antagligen är jäkligt läsvärda ändå, och Isabelle handlade en kase full på Apoteket ! :P Trevligt att komma ut lite, känns som man inte ser annat av världen än våran lägenhets väggar !

Sen så måste jag säga att musik är ett otroligt bra påhitt ! Det skulle vara jäävligt svårt att klara ej utan asså ! När man sitter i bilen eller går en lång promenad så vore det ju hur trist som helst att inte ha en mp3 fullproppad med underbar musik som får en att slappna av, drömma sej bort och bara må allmänt bra för en stund ! lus att utan musik skulle man inte kunna dansa,eller självklart skulle man kunna men det vore verkligen inte samma sak för fem öre.. Så tack gode gud för den som kom på att man kunde göra musik !

Nu tycker säkert Jonas att han har varit utan sin älskling alldeles för länge, och nu menar jag inte mej utan hans nyinköpta älskling som jag för tillfället ockuperat, så det är väl kanke bäst att jag återlämnar den ! ;)

Godnatt ! 

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha, ja jag är väldigt kär i min nya dator :) men inte mer än i dig <3 always and forever <3

2009-02-26 @ 02:45:13
Postat av: Isabelle

Du glömde juh d viktigaste , att vi gick bakom ett skåp när Gulisen såg oss :P

2009-02-26 @ 21:03:19
Postat av: martha

ååh. Shoppa är kul! Jag är så fett pank just nu så det finns inte! <3

2009-02-27 @ 18:17:11
URL: http://marthab.blogg.se/
Postat av: martha

ååh. Shoppa är kul! Jag är så fett pank just nu så det finns inte! <3

2009-02-27 @ 18:18:35
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0