090227

Jag har ännu en gång fått bevis för att jag ser otroligt annorlunda ut bara för att jag klippt lite lugg ! Var inne på KFG förut och så skulle coachen ta närvaro och skriva ner namnen på nya människor som han inte kände igen. Jag satt där och tänkte på annat eftersom jag har varit där sen november så antog jag att han kände igen mej. När han har sagt namnen på personen som satt typ bredvid mej så kollade han typ åt mitt håll och sa ungefär; "Där bak sitter nån ny.." Med andra ord, inte jag ! Men så fortsatte han kolla bakåt och ingen svarade så sa han; "Kan du säga vad du heter ?" och jag bah;"Jag ?? Jag heter Gabrielle och jag har varit här länge.." Han frågade om jag hade färgat håret och klippt mej.. Joo iofs, jag färgade juh håret innan jul och det tar ju en stund att vänja sej.. :S Senare sa han att jag inte skulle vara i hans grupp och att det var därför han inte kände igen mej.. Han är en klass för sej må jag säga ! 

Dags för min dagliga dos nummer två av Andra Avenyn ! ;) 

//Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0