Ett erkännande

Det har hänt nått som jag inte hade väntat mej skulle hända.. Jag har börjat kolla på Andra Avenyn ! Ska man skratta eller gråta ? Jag vet inte men jag är helt enkelt fast.. Det är ju så det är, man råkar kolla ett kanske två avsnitt och så är det kört och man vara måste ladda ner hela säsongen och bara knarka sej igenom allt ! Egentligen så är det lite som Sveriges svar på Våra bästa år (något bättre handling, ingen som har mördat en halv stad och skapat en ny värld vad jag vet iaf :S) om jag ska vara ärlig, säger saker som man inte skulle ha sagt, blir nästan pinsamt dåliga ibland och ändå så måste man bara kolla ! Jag vet inte vad det är som gör att man blir sådär beroende av tv-serier, har haft samma känsla för OTH, Greys Anatomy, Summerland.. Undrar hur mycket tid jag egentligen spenderar framför teven ?

Så, nu har jag erkänt det ! Blir ungefär som AA-möten;
- "Jag heter Gabrielle och jag kollar på Andra Avenyn!"
- "HEJ GABRIELLE!!" ;)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahah "Hej Gabrielle " :P

Jag åh Nshmil kolla på ett avsnitt medans vi vänta på att Twilight skulle laddas , för hon kollar påre åh hade missat sista avsnittet så vi kolla på nätet , men jag tänker inte bli fast !! :)

2009-02-23 @ 01:43:27
Postat av: Isabelle

Åh Nashmil stavas me A :P

2009-02-23 @ 01:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0