Panik kryddat med lite ångest

Jag vet att jag skrivit detta förut och tjatat en massa men jag måste få säga det ännu en gång, Kristian Luuk i Melodifestivalen.. Behöver jag säga mer ? Klockrent, fantastiskt, perfect match ! Hittade nämligen gammalt inspelat från 2007 tror jag, när Måns sjöng Cara Mia, och då kom jag ännu en gång på hur bra det faktiskt var !

Sen undrar jag, hur gör man om man absolut inte vill-kan-vågar göra något som man vet att man ändå måste ? Nått som känns helt fruktansvärt och man bara får panik blandat med ångest när man tänker på att man måste.. Sen jag fick höra det här som jag då ska göra har jag haft som en klump i magen hela tiden, eller känt mer som att nån hela tiden petar på en.. Man tänker kanske inte på det precis hela tiden men det finns där hela tiden, stör å irriterar.. Jag vill inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0