Wednesday, I'm in love

Idag har vi haft ännu en sån där dag, råkig, deppig, irriterande, allmänt usel.. Tankarna har snurrat som en karusell (typ en här "kaffekopparna") runt typ livet ? Jobbskit och sånt.. Har i alla fall hört från en säker källa att man inte dör av att jobba, bra att veta ! Sen ska man till KFG imorn igen.. Sitta där å göra massa uppgifter som utförs på olika sätt men som i själva verket går ut på exakt samma sak varje gång.. Man ska inventera i sej själv om och om igen som att dom tror att man helt plötsligt ska komma på en massa om sej själv som man inte redan visste men herregud det är väl inte det som är problemet, jag vet vad jag kan och jag vet vilka typer av jobb jag kan söka, problemet är att hitta dom eftersom dom inte finns.. Hörde att i december skrevs 37 000 nya personer in på Arbetsförmedlingen, ofta det kommer ut så många jobb på deras hemsida t ex ? Skulle inte tro det.. Meen, imorn är det i alla fall dans så jag har nått att se fram emot ! Sen får vi se om jag tar mej i kragen imorn och gör det jag känner att jag borde gjort igår.. :S

Blev helt störtkär i en låt idag, Brandys Right here ! Heeeelt underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0