090715, 00.07

Jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv! Jag vill bli känd, ha världens bästa stylist som är bara MIN och som vet exakt vad jag gillar och kan fixa precis allt jag ber om, gå på kändisfester och visa upp mej på röda mattan hela dagarna långa! Nu kanske det låter som att jag tror att jag är skitsnygg eller nått men så är inte fallet. Fallet är mer så att jag älskar kläder och jag älskar att få klä upp mej! Eftersom jag inte speciellt ofta blir bjuden på glamourösa fester och tillställningar så får jag aldrig chans att göra det jag älskar mest! Så därför vill jag från och med nu ha det som heltidssysselsättning. Vad tror ni dom säger på Arbetsförmedlingen om jag berättar om den ideen?

Kommentarer
Postat av: linda.

Hej :)

Hoppas du får en bra dag!

2009-07-15 @ 12:50:30
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0