090721, 23.23

Ja jag går väl vidare i min redogörelse för vad jag gjort under mina, iofs ofrivilliga, bloggfria dagar! I lördags ville Danne ha med oss på cruising i Askersund. Marri var på men både Black BC och jag var väl lite sådär opeppade men vi hängde med i alla fall och det ångrar jag inte! Jag hade skitkul och det kändes som att det var precis vad jag behövde! Jag har inte så många att umgås med, ser ingen glädje i att gå ut på krogen, jag är arbetslös och fattig, det är sommaruppehåll på dansen.. Med andra ord, jag kommer inte ut speciellt mycket! Samtidigt skulle jag nog också påstå att jag lider av social fobi, så när jag väl ska iväg och göra något gör jag det med inställningen att det blir jobbigt, pinsamt, plågsamt osv. Men efter i lördags har jag insett att jag faktiskt kan träffa och prata med nya människor utan att det blir min död! Jag pratade faktiskt med fyra människor under kvällen och jag gjorde det till och med bra! För människor som inte har samma problem som jag låter det säkert hur töntigt som helst, till och med jag med problemen förstår hur löjligt det kan verka. Men för att ni då ska förstå mitt problem kan man ju föreställa sej sin egen fobi (om man nu har någon), t ex klaustrofobi. Så som en klaustrofobisk person känner sej i ett trångt utrymme, så känner jag inför att träffa människor, behöva möta deras blick, tilltala dom osv.

Så visst det regnade, ibland stog cruisingkön helt stilla och nej bilar är inte mitt största intresse men jag hade kul och vet ni vad? När jag kom hem så var jag för första gången på länge riktigt lycklig!




 


Kommentarer
Postat av: laila♥

Tack för ditt stöd och dina ord! :)♥ Tips ute nu på vitare tänder :)

2009-07-22 @ 00:22:42
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Vad är det för dans du går i? Är du duktig?

2009-07-22 @ 00:42:50
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

åh tack söta du, nu har jag upp info om jordenrunt resan jag gjort om du är intresserad ! :)

2009-07-22 @ 06:14:43
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0