090723, 23.18

Nyligen hemkommen från Örebro och bion! Vad ska man säga? Jag skrattade, jag grät. Jag satt på helspänn, jag hoppade högt av rädsla. Och jag bara njöt i 2,5 timme!  Filmen var som alla dom andra, genialisk, fantastisk, makalös. Jag är nästintill förstummad och jag bara älskar hela Harry Potter-temat! Jag är ingen filmfantast men det här måste i särklass vara bland det bästa som gjorts i filmvärlden, inte bara Halvblodsprinsen utan alla sex filmerna!

Jag bävar för den dagen då sluttexten efter sista filmen rullar framför mina ögon. Det blir som att en hel värld bara tar slut och begravs. Hur kan jag alltid lyckas få in lite ångest i 90% av alla mina inlägg? Nu ska jag istället njuta av att det faktiskt kommer två filmer till! :)








Kommentarer
Postat av: Hennu - 20 år & gravid.

sv: tack så mycket :)

2009-07-23 @ 23:36:01
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: adina

Harry Potter-filmen var jättebra!



Haha, lite roligt är det ju att jag är med på Mest aktiva-listan och ändå läser allas inlägg som jag kommenterar.. Det tar ett par timmar per dag, om jag ska vara ärlig, men hellre det än att säga tomma ord!

2009-07-24 @ 00:22:22
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0