090729, 11.56

Såhär på morgonen (eller mer förmiddan kanske) måste jag bara tipsa om världens bästa frukost, som jag äter varje dag! Den består av havregrynsgröt med banan, linfrön och solrosfrön! Jag tycker egentligen inte om någon form av gröt men det här är hur gott som helst! Dock får den inte vara för lös, utan jag tar drygt 1dl havregryn och nästan1,5dl vatten, lite salt och en klick honung, kör den i micron på 2min och 40sek, häver i kanske 2 matskedar linfrön och massor med solrosfrön, då blir den helt perfekt! Eftersom frukosten är det viktigaste målet på hela dagen så är det ju viktigt att den består av bra saker. När man går i skolan och kanske sällan tycker om skolmaten, då är det ju bra att ha börjat dagen med en frukost som man kan stå sej på länge! Nu hörde jag att micron plingade där ute i köket så nu är det dags för mej att fylla på energi så att jag överlever dagen! ;) 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, va bra :) man blir ju änna beroende av sin mp3 och mobiltelefon :)

2009-07-29 @ 12:12:11
URL: http://houseofyaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0