090728, 13.20

Vad roligt det är när man ser att folk vågar kommentera! Det gör en lite gladare måste jag säga, fortsätt så! :) Jag var själv riktigt feg i början, vågade inte riktigt kommentera hos folk och om jag kommenterade så gjorde jag det anonymt. Löjligt kanske, vad vet jag! Har i alla fall skärpt till mej och insett att folk faktiskt inte hatar en för att man skriver en liten kommentar! ;)

Vad händer idag då? Jo, jag ska ner till tvättstugan en sväng idag igen och idag verkar det som att solen skiner också så idag SKA jag gå en lååång promenad! Jag fick lite panik förut när jag insåg att det faktiskt snart är augusti.. Det är helt sjukt! Vart har den här sommaren tagit vägen egentligen? Och så tänker jag lixom, vad har jag ens gjort? Jag har inte varit på semester, jag har inte jobbat, jag har knappt solat och badat, jag har bara varit hemma och ändå har det gått så läskigt fort. När man har tråkigt så brukar det ju kännas som att tiden går så otroligt sakta men om det är såhär snabbt det ska gå när tiden går sakta, då vill jag inte vara med om att man har kul och tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Leia

Äh, varför skulle man kommentera anonymt :S

2009-07-28 @ 15:20:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

det blir ju lite spinoffeffekt... kommenterar du hos andra så kommenterar de tillbaka;.))



Och jag kan bara hålla med -vad hände med sommaren... tiden har verkligen bara flygit iväg:.))



Tack för din (oanonyma) kommentar:.))

2009-07-28 @ 18:17:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul med kommentarer ju!



jaa, den var ascool :D

2009-07-28 @ 18:28:04
Postat av: adina

och det var då jag som skrev det där inlägget :P

2009-07-28 @ 18:28:21
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0