090616

Det skönaste som finns måste ju vara att få bryta ut i ett rejält asgarv. Ett sånt asgarv så att tårarna sprutar, magmusklerna ansträngs till hundra och att hämta andan inte är att tänka på eftersom skrattvågorna är alldeles för kraftiga. Att bara få skratta ut allt lixom, för att efteråt känna sej tom. Inte med en negativ klang utan tillfredställd tom. 

Även om det nu är någon som inte håller med mej om att ett långt asgarv är bland det skönaste man kan vara med om i denna trista vardag så var jag i alla fall med om ett sånt alldeles nyss här. Satt och klickade runt på lite kändisbloggar och hittade då bloggen på Johan Palms hemsida. Jag bläddrade mej ner och hittade nånstans på mitten anledningen till mitt asgarv. En bild på Johan. Asså han kan se riktigt bra ut, jag skulle till och med kunna gå så långt så att jag säger att han kan vara riktigt snygg. Ibland. Men vid just det tillfället, när den bilden togs, då var det inte ibland vill jag lova. Först skrattade jag mest lite för mej själv men när jag sen ropade på min ena syster så blev det bara värre. Tillslut kom min andra syster upp (som förövrigt hade gått och lagt sej men som antagligen inte kunde sova på grund av det pågående asgarvet utanför) och sa nått i stil med "Jag hörde nått.." Men herregud vilken bild och herregud vilket skrattanfall. Hade jag skrattat en stund till hade jag nog både kräkts och kissat på mej.

Så om teorin om att ett gott skratt förlänger livet stämmer har jag just sett till att ni får dras med mej minst 10 år till!

Kommentarer
Postat av: B

aah fast ibland äre jäkligt skönt åh skita me om man är riktigt skitnödig :P hahah

2009-06-18 @ 23:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0