090629

Upplever för tillfället dom sista dagarna i juni och först nu börjar man känna att det faktiskt är sommar. Kändes långt borta där ett tag men nu så, nu är vi på rätt spår och jag håller mina tummar och ber små böner för att sommaren är här för att stanna tills minst september. Har spenderat två dagar i Finnerödja med sol och bad, hur underbart som helst ! Till och från känns det faktiskt som att man lever.

Jag funderar på en sak, kan kärleken mellan två riktiga vänner verkligen dö ut ? För mej känns det onekligen ganska otroligt. Jag har upplevt det. Människor som jag tyckte om och som jag trodde var mina vänner som bara försvann, utan förvarning. Bara slutade se mej. Blev jag osynlig eller betydde jag inte mer för dom ?

Man kanske helt enkelt bara får inse att dom där man trodde var ens riktiga vänner inte var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0