090301

Jag tycker INTE om Petra Mede men hennes klänning igår, den var ju helt underbart, otroligt vacker ! En sån vill jag gifta mej i tack ! Nej men ärligt, den klänningen lyfte hela showen (ungefär som Magnus Samuelsson lyfte Tony Irving i Let's Dance) ! Kvällens andra höjdpunkt var när Darin sjöng Jan Johanssens Se på mig, det var också helt otroligt, underbart vackert ! Rysvarning på högsta nivå ! Förövrigt så undrar man alltid vad det är för folk som röstar.. Jag hade två självklara Globen-finalister, Sarah Dawn Finer och Anna Sahlene och Maria nånting, men jag hade tydligen fel och Agnes och operamänniskan Malena gick vidare.. Antingen har jag sjukt konstig smak eller så har Sverige fel ! Tror på det sista faktiskt ! Fast vinnaren av hela skiten (MÅNS<3) är ju redan klar så motståndet spelar ju egentligen ingen roll ! ;)


Kommentarer
Postat av: martha

Sverige brukar oftast ha fel! typ som när Anna åkte ur idol före Johan Palm. eller som att Carl-Jan stannade kvar i let's dance längre än George och Maria. är du & jag dom enda smarta?

2009-03-01 @ 19:02:30
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0