090303

Idag tror jag inte att jag har nått vettigt att skriva om ! Känns som att min dag mest har bestått av att stå i köket och laga mat ! Vi i våran familj har numera infört att vi äter två lagade middagar (vilket alla andra säkert ser som helst normalt) varje dag så jag stog och lagade lax med potatis och kall sås samtidigt som jag höll på och gjorde tacopiroger ! Blev liiite stressigt där ibland men Jonas och Isabelle fanns till hands så ! ;) Efter all matlagning åkte Jonas till jobbet och jag och Isabelle följde med Marri bort till dansen och "kollade" ! :P

Jag har en otrevlig känsla i hela kroppen.. som att jag har nått jag borde oroa mej för, lixom nått som ligger och gnager där hela tiden men jag kan inte komma på nått, jag bara känner den där irritationen/nervositeten/obehaget hela tiden :S Jag säger som jag brukar, varför kan man inte bara få vara lycklig ? Varför kan inte allt för en kort stund bara kännas bra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0