090313

Asså Elisabeth Höglund, behöver jag säga mer ? Hon är ju som ett skämt ! Ursäkta mej men det är så jäkla irriterande när folk som hon får vara kvar längre i Let's Dance än dom som verkligen kan dansa.. Visst det är ett underhållnings-program men det är ju också en tävling som ska vinnas av den bästa och inte den som bara hängde kvar för att den var rolig eller vad det nu handlar om.. Som Lasse Brandeby, han blev fyra eller nått det året han var med bara för att han var rolig, dansa kunde han inte för fem öre.. Det kan ju vara kul dom första 3 avsnitten att se dom tramsiga och mindre bra men i det här skedet av tävlingen vill jag se dom som är bra och dom som kan ! Förresten så hoppas jag på en final mellan Laila och Morgan ! Och imorgon i Mello hoppas jag att vinnaren blir Måns, EMD eller Sarah Dawn Finer och blir det inte så kommer det säkert upp nått surt inlägg här om hur sämst svenska folket röstar ! ;)
 

//Gabrielle      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0