090314

Jag har bara en sak att säga, SKANDAL ! En enda stor jävla skandal.. Jag fattar inget, sitter här och känner lite "vad hände?" ! Jag brukar se Melodifestivalen som tradition, nästan lika viktigt som julafton men det här årets version har nästan fått mej att helt ändra uppfattning. Det började med Petra Mede som programledare vilket inte kunde resultera i annat än katastrof, skandal och bara sämst. Sen gick enligt mej fel låtar vidare flera gånger, Malena Ernman, Emilia, Caroline Af Ugglas t ex.. Sen slutar det hela med att Måns kommer fyra (SKANDAL!), EMD trea (SKANDAL!) och Malena Ernman vinner hela skiten (SKANDAL, KATASTROF !!). Som sagt, jag känner mej lite som "vad hände?" Juryn brukar alltid ge sina tolvor till ungefär samma artist men i år var det utspritt på nästan alla.. Nej, jag fattar inte ! Inget var som det brukar och jag är allmänt upprörd efter utgången. Kan knappt ens glädja mej åt att vi slipper se Caroline Af Ugglas i Moskva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0