090319

Förra veckan kändes allt på topp men när man sen påbörjar en ny vecka så är den känslan som bortblåst, finns fanimej inte ett spår kvar av den.. Vad faan ska man ta sej till ? Ska man behöva känna såhär livet ut ?

För att skriva om nått mindre deppigt så pratade jag och mamma om det här med ödet.. Jag tror att ödet lixom bestämmer allting åt en, mer eller mindre. Man kanske kan påverka ödet lite grann men till slut så blir det som ödet vill i alla fall ! T ex om man jättegärna vill ha en viss grej och så bestämmer man sej för att köpa den, så kommer man till affären och den där grejen (vad det nu kan vara) slut.. Jävligt irriterande jaa,  men är det meningen att man ska få den så hittar man den nån annanstans, kanske av en slump ? Ett exempel är en grej som hände mej för flera år sen, jag hade hittat ett par shorts som jag ville ha och när jag skulle köpa dom så fanns dom inte längre MEN istället så hittade jag ett par snyggare i en helt annan affär ! En helt oviktigt grej iofs men det är ju bara ett exempel på hur ödet styr över oss ! Jag tror att allt som händer har en mening, hur irriterande eller dåligt det än är så kanske det leder oss till nått ännu bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0