090327

Är mitt i Let's Dance-finalen så jag har egentligen inte tid att sitta här men jag måste säga att Laila är den mest värdiga vinnaren och nått annat resultat vore helt skandalöst ! ;) Nej men ärligt talat så när hon satt i Idol-juryn så kändes hon mest som en dryg bitch men nu när man "lärt känna" henne så verkar hon värsta gulliga ! Så håll alla tummar ni har och rösta som fan ! :P

Måste också nämna att Brandys Right here är så sjuukt bra så jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen när jag hör den !


Uppdatering:
Behöver jag ens skriva vad jag tycker ? Först Melodifestivalen och nu Let's Dance.. Vart är Sverige påväg lixom ? Jag sa det förr och jag säger det nu igen, SKANDAL !! Fast mest irriterad blir jag på mej själv för att jag alltid blir för insatt i sånna där program.. Jaja, det är inte mycket att göra åt, livet går vidare förhoppningsvis ! ;) Men jag måste säga att ögonen tårades en aning när Laila och Tobias dansade sin sista dans ! Den dansen skulle lugnt ha platsat i finalen av So you think you can dance, SÅ bra är Laila, helt sjuukt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0