090504

Jag har blivit värsta bio-freaket på sista tiden ! Har varit på bio 3 ggr på typ 3 månader och så många ggr har jag aldrig i hela mitt liv varit på bio, riktig bio alltså, har ju varit i Finnerödjas lilla biosalong ;) men det räknas inte !  I alla fall är det dags imorn igen :) Ska se the reader med Jonas och MarthaB ! Blir nog trevligt, hoppas jag !

Asså jag har en känsla hela tiden.. Jag vet knappt om den är bra eller dålig.. ? Jag tror att det är dålig.. Det är lixom som att nått ligger och gnager och stör hela tiden.. Jag vet inte vad det är om jag ska vara ärlig.. Jävligt träligt i alla fall ! Ungefär lika träligt som att handla kläder och inte f använda dom på en gång för att dom är till en skolavslutning eller liknande, DET är träligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0